čtvrtek 5. listopadu 2020

Report z hraní... God of War: karetní hra (4.10.2020)

Včera jsem si zahrál poprvé a to sólo karetní hru podle God of War, která má svou předlohu ve hře pro Playstation. Hru jsem připravil a mohl jít na to. 

Náhodně vybraná scéna, která na mě čekala jako první k pokoření byla Grendelové. Nebudu to napínat a dostal jsem co proto. Musím, ale hned na začátek říct, že pravidla hry jsou podle mě napsaná dost ledabyle a díky tomu jsem měl při hraní dost nejasností a hrál jsem některé situace v rozporu s pravidly a doposud ani nevím, jak správně tuto scénu hrát. Na další scénu jsem totiž nepostoupil. 


Podařilo se mi zabít jednoho Grendela, ale druhý byl nad moje síly. Kdybych hrál hru správně, tak jsem zřejmě umřel dříve. 
Neznám předlohu, ale grafické zpracování této hry, zejména scény, se mi moc líbí. I mechanismus hry není špatný, ale ta pravidla...
Na rozdíl od jiných her, kde si tvoříte balíček je zde jedna zásadní změna a to ta, že když se dostanete k nové kartě, která má balíček obohatit, tak ji vždy ukládáte na vrch svého dobíracího balíčku a tedy se vám do ruky dostane hned v příštím kole. V ostatních hrách se taková karta odkládá na odkládací balíček. 
Ke hře se určitě vrátím a snad si s hrou budu vědět více rady, než při premiérovém hraní, u kterého jsem strávil 40 minut, než jsem byl pokořen. 

Žádné komentáře: