čtvrtek 12. listopadu 2020

Report z hraní... Deus (10.11.2020)

V loňském roce jsem si pořídil Deus, který spoluhráč Endymion již vlastní, ale byl ve výprodeji a tak jsem neodolal. Moji kopii hry jsem zahrál poprvé až nyní. No konečně po spoustě odehraných her v poslední době jen ve dvou jsme se sešli ve třech, když jsem přemluvil Verču. Nevím, zda to nakonec byl dobrý krok. Ale o tom až později. 


Hru jsem rozehrál vcelku dobře a snažil jsem se rozmisťovat na mapě tak, abych měl co nejblíže k nejvíce bodovaným vesnicím. Během několika málo kol Lamiicek (modrý) díky vojenským kartám s dobrými efekty zvrátil stav na mapě. Verča (oranžová), ač se tvářila, že hru pochopila, tak opět nevěděla co dělá a opět hrála jen, aby něco zahrála, než aby z toho něco vzniklo. 


Lamiicek začal mapu ovládat v takové míře, že posbíral z dobytých vesnic mnohem více bodů, než já a Verča. Já se soustředil později na to, abych měl vyložené vhodné karty s chrámy, což se mi sice povedlo, ale na Lamiicka to nestačilo. Ten totiž i během hry získával kromě bodů z vesnic i více bodů z efektů vyložených karet a tak je jasné, jak to dopadlo. 


Konečné skóre po 1 hodině a 45 minutách hraní:
1. Lamiicek 48 bodů
2. Deth 41 bodů
3. Verča 33 bodů. 

Žádné komentáře: