pátek 6. listopadu 2020

Report z hraní... Studená válka 1945-1989 (6.10.2020)

"Rozhodující střet", tak to je kratší scénář ke hře Studená válka, který začíná v roce 1975 a pokračuje klasicky v této hře do roku 1989. Z důvodu časové náročnosti této hry jsem pro hraní s Jenaaaou vybral právě tento scénář, aby jsme u hry nestrávili moc času a Jenaaauovi jsem hru neznechutil. 
Jenaaa hrál hru prvně. Vím, není asi vhodné vstoupit do této hry právě tímto scénářem, ale co.


Nakonec se ukázalo, že jsem udělal dobře. Byl jsem až příliš překvapen, že Jenaaa tuto válečnou hru přijal více než dobře a chce si zkusit i plnohodnotnou nezkrácenou hru, u které strávíme zřejmě odhadem skoro 4 hodiny hracího času. 

Jenaaa si vybral SSSR a já hrál za USA. Odehráli jsme osmé kolo, kdy jsem nasbíral nějaké ty body, ale Jenaaa díky bodování (dominanci) v Evropě je zase pobral zpět. Já předtím dobře zabodoval Střední a Jižní Ameriku. DEFCON jsme ovšem drželi dost nízko a Jenaaa byl díky mé neopatrnosti, když jsem ve špatný okamžik zahrál kartu "Olympijské hry" blízko vítězství. Naštěstí hru neznal, neuvědomil si co se mohlo stát a tak vybral špatnou možnost a díky tomu jsem jako hráč na tahu nezpůsobil jaderný konflikt. Ovšem toto si nepohlídal Jenaaa na začátku devátého kola hry a byl to on, kdo jadernou válku vyvolal a tedy prohrál hru. Po 45 minutách tedy bylo hotovo, ale ke hře se tento měsíc určitě ještě vrátíme. 

Žádné komentáře: