pátek 12. dubna 2024

Report z hraní... Messina 1347 (11.4.2024)

Neuvěřitelná ostuda, porážka jaká tu už dlouho nebyla, stydím se. 


Včera jsem si zahrál pouze s Lamiickem hru Messina 1347, kterou jsem si čerstvě pořídil. O této hře jsem uvažoval již dávno, ale až nyní po velmi dobrých zkušenostech s jinými hrami, na kterých pracoval nebo je autorem Vladimír Suchý, jsem se odhodlal hru zakoupit. O to snazší to bylo, když mi přistál v emailu kupón na nákup na Allegru v hodnotě 250,-Kč, mám dopravu Smart (tedy zdarma u vybraných prodejců) a ještě k tomu na Allegru měli hru za 808,-Kč (bez slevového kupónu). Tedy mít za 558,-Kč Messinu, tomu nešlo odolat. 


Po zahrání, byť jde jen o první hru a ještě k tomu jen ve dvou hráčích vidím, že jsem určitě neprohloupil a jsem rád, že jsem hru pořídil. V neděli dojde na další hraní a já se už teď těším. 


Hra má dost přístupná pravidla, kterých není mnoho, tak se do ní rychle naskočí. Jenže zahrát hru dobře, to chce už trochu umu a ten Lamiicek měl, ale já nikoliv. Málo jsem kombil, nezískal za hru žádného dalšího pomocníka navíc (respektive získal až na konci hry, kdy už nešel využít), a tak hra dopadla, jak vidno níže. 


Hodně bodů hráči získají za znovuosidlování Messiny, ale když se mi to ani jednou nepovedlo, tak nemůžu chtít bodový zisk. Lamiicek znovuosídlil dvě čtvrti a tak si na konci hry docela slušně zabodoval, i když už během hry nasbíral dost bodů na to, abychom věděli, kdo bude hře kralovat. 


Hra ve dvou nám trvala 1 hodinu a 15 minut. 

Konečné skóre:
1. Lamiicek 103 bodů (modrý)
2. Deth 38 bodů (žlutý). 

Žádné komentáře: