neděle 28. dubna 2024

Report z hraní... Sierra West (25.4.2024)

Dost nedoconěná hra, ke které mám snad jen dvě výtky a to, že je možná až příliš dlouhá a potom také to, že hráči sice musí trochu sledovat své protihráče co hrají, ale pro samé vymýšlení své taktiky na to nemají moc času (pokud nechtějí, aby hra byla ještě delší), to je hra Sierra West, ke které jsme se po dvou letech vrátili. 


Poprvé vůbec jsme hráli modul Čluny a bendža, kde se využívá loděk k rybaření a rýžování zlata za pomocí vozů. Určitě další zajímavý modul. Nepříliš zajímavý mi snad přišel jen Jablečný vrch. 


Ať už já s Lamiickem, kteří jsme hru v minulosti hráli, tak i Korgis jsme se do hry dostávali poněkud pozvolna, protože naplánovat, sestavit správnou cestu pro své pionýry, není nic jednoduchého, když chcete, aby vám tak klapl jak po másle. 
Korgis do předu hlásil, že dnes asi fakt nepřijel vyhrát, zato já jsem si věřil a doufal, že by mohlo klapnout třeba i vítězství. Už po několika málech kol bylo jasné, že vše bude jinak. Korgis získával suroviny více, než mi zbylí dva hráči a tak bylo jasné, jak to asi dopadne. 
U hry jsme nakonec strávili docela dost času. Hraní nám zabralo celé 2 hodiny a 10 minut. 


Konečné skóre:
1. Korgis (červený) - 87 bodů
2. Lamiicek (modrý) - 79 bodů
3. Deth (zelený) -  67 bodů. 

Žádné komentáře: