pátek 19. dubna 2024

Report z hraní... Messina 1347 (18.4.2024)

Do třetice Messina 1347. Proč ne. Ta hra je fakt dobrá a tématická tolik, že ji to může závidět kdejaké jiné skvělé euro. 


Já hrál Messinu již potřetí, Kuba podruhé a Korgis byl včera na hraní této hry nováčkem. Ještě přidám nemilou skutečnost, že jsem v předchozích hrách byl poslední. 


Chtěl jsem hru uchopit zase trochu jinak, což u této hry lze. Cest je zde více. Chtěl jsem se více než jindy soustředit na využívání správců, což se záhy ukázalo jako nerealizovatelné vzhledem k tomu, jak hráli mí protihráči. Rozhodl jsem se tedy, že se budu zaměřovat hlavně na mýcení moru a jako první jsem si vylepšil karanténní domek a také jsem jako první pořídil dílnu. Také jsem začal jako první postupovat na bodovací stupnici, ale tam mě záhy začal dohánět a předehnal jak Korgis, tak Kuba. Stejně jako Kubovi se mi podařilo znovuosídlit tři městské čtvrti, Korgis osídlil pouze jednu. Ten za celou hru nezískal dalšího služebníka. Já získal čtvrtého služebníka jako první, Kuba po mě získal dokonce oba dva další služebníky. No a to vše se nějak tak projevilo na konečném skóre, které vidíte níže. 


Konečné skóre po 85 minutách hraní:
1. Deth (žlutý) 85 bodů
2. Kuba (červený) 75 bodů
3. Korgis (fialový) 67 bodů. 

Žádné komentáře: