středa 10. dubna 2024

Report z hraní... Truhlaříci s.r.o. (9.4.2024)

Potřetí v řadě jsem si zahrál Truhlaříky s.r.o., ovšem změna byla jedna zásadní a to, že jsme hráli jen dva. Opět jsem si hru zahrál s někým, kdo ji ještě nehrál. Tím byl Lamiicek. Hra to byla vyrovnaná, ovšem jsem překvapen, jak málo vítězných bodů jsme nakonec oba nahráli. Těžko říct, čím to, protože tato hra není příliš škodící a hráč si v podstatě může hrát na svém písečku jak chce. 


Já se tentokrát snažil hrát přes pomocníky, Lamiicek hrál hodně na nářadí a dařilo se mu skvěle stoupat na stupnicích zisku oříšků i borůvek. 


Hraní ve dvou bylo docela krátké, hru jsme hráli 1 hodinu a 15 minut včetně počítání vítězných bodů. 


Konečné skóre:
1. Lamiicek (modrý) 68 bodů
2. Deth (bílý) 61 bodů. 


Po třech zahráních dávám hru Truhlaříci s.r.o. na poličku s tím, že mě fakt baví a kdykoliv se k ní rád vrátím. 
No a příště jako další na řadu přijde opět hra od Vladimíra Suchého a to Messina 1347, kterou jsem si tento týden pořídil a těším se na její hraní. 

Žádné komentáře: