pondělí 4. prosince 2017

Kde v poslední době nakupuji deskovky ...

Tento příspěvek píši, protože jsem v poslední době objevil dva internetové obchody, které nejsou tolik známé, ale mají deskové hry za dobré ceny a nejsou žádné problémy s dodávkou zboží apod.

Obchod, ze kterého jsem začal objednávat teprve nedávno je TABLE TOP. Už po prvním nákupu mi naskočila sleva 2% a tak je dobré se přihlásit, aby člověk viděl, kolik ho hra bude skutečně stát.
Najdete zde dobré ceny, ovšem nabídka není zdaleka tak velká, jako u některých jiných e-shopů. Jako plus vidím také možnost využít Zásilkovnu.


Další obchod, ze kterého objednávám teprve od letošního roku je e-shop DOBRÉ KNIHY. Výhodou je určitě možnost využití nabídky zaslání přes Zásilkovnu. Nabídka není zrovna veliká, ale ceny produktů, které jsou k dispozici, jsou velice lákavé.


Další dva e-shopy mám již osvědčené časem. Jde o FANTASY OBCHOD, který jsem začal letos využívat po delší odmlce. Neboť jsem měl pocit, že v předchozích asi dvou letech dost zvedli ceny oproti konkurenci. Nyní mi připadá, že už zase jsou jejich ceny dostatečně zajímavé. Doprava nad 2000,-Kč zdarma. I zde je možné zaslání zboží přes Zásilkovnu.
Nabídka obchodu je opravdu široká a je zde spousta her v předobjednávkách.


Další obchod, který využívám je SVĚT DESKOVÝCH HER, který využívá k dodání zboží jak Zásilkovnu, tak možnosti Úloženky. Je zde široká nabídka her, jen ty nejnovější jsou v nabídce k předobjednání jen málo dní, před vydáním. Ale to není v podstatě žádné mínus.
Zde již cen nejsou tak zajímavé, ale patří určitě k e-shopům, které jsou levnější a jde opět o velmi spolehlivý obchod. Dodací lhůty jsou velice krátké, díky rychlému odesílání zboží.


Žádné komentáře: