čtvrtek 28. prosince 2017

Rekapitulace hraní v roce 2017

Stejně jako každý rok se pozastavím na pár řádcích u doby, kterou jsme hraním strávili v roce 2017. Nejprve nabídnu tabulku, ve které je zaznamenáno, jak aktivním hráčem jsem byl já sám. Následně uvedu herní dobu hráčů, kteří hráli partie se mnou a mají profil na Zatrolených hrách, kde zapisuji jednotlivá sezení do herního deníku.


Pro porovnání herní aktivity jsem v tabulce výše ponechal i záznamy z předchozích let.

Endymion se mnou nahrál v roce 2017 celkem 23:30 hodin.
Pavel nahrál 21:30 hodin.
Jenaaa nahrál pouze 4:35 hodin.
Karel nahrál 36:10 hodin.
Major nahrál 13:45 hodin.
Terka nahrála 1:35 hodin.

Ostatní spoluhráči nemají svůj účet na Zatrolených hrách.

Jsem rád, že se naše herní skupina rozrostla a nyní čítá již 9 členů, protože zejména Jenaaa a Major, se kterými jsem kdysi začínal, tak hrají méně a méně.
Pro příští rok bych byl rád, kdybychom se mohli scházet ještě častěji, alespoň 3-4 krát za měsíc. Uvidíme, jak to budeme dávat časově.

Žádné komentáře: