středa 27. prosince 2017

Report z hraní: Alchymisté

Tímto zápisem doháním rest, když už dne 13.12.2017 jsme si ve čtyřech zahráli Alchymisty spolu s rozšířením, ale bez modulu Golem.
Hra byla o poznání vyrovnanější, než posledně, kde jsem propadl. Nováček Marcel si nevedl vůbec zle a ač jsem příliš jeho teoriím nevěřil, tak ho jeho hra vynesla na stříbrný post.


Při tomto sezení jsme se už odvážili i publikovat v Královské encyklopedii, která zůstala v prvním případě, tedy minule, neposkvrněna. 
Závěrečné skóre:
1. Martin 31 bodů
2. Marcel 30 bodů
3. Deth 27 bodů
4. Pavel 22 bodů. 


Ač jsem opět ve hře neuspěl, tak v případě hry Alchymisté mi vůbec nezáleží na výsledku, ale jsem rád, když si hru zahrajeme, protože mě fakt hodně baví.
Hru jsme si užívali pohodových 120 minut.

Žádné komentáře: