neděle 3. prosince 2017

Zajímavé slevy deskových her na Alza.cz

Nevím jak dlouho již slevy na Alza.cz jsou, ale včera jsem si všiml zajímavých slev některých velmi dobrých deskových her na tomto internetovém obchodě. Stejně tak netuším, do kdy budou tyto hry v nabídce, ale každopádně některé z nich stojí za zvážení.

Tady je můj výběr:
Panovník za 310,-Kč.
Marco Polo za 599,-Kč.
Great Western Trail za 620,-Kč.
Únikovka za 259,-Kč.
Lorenzo il Magnifico za 739,-Kč.
Dao za 140,-Kč.
Klub ztroskotanců za 620,-Kč.
Ruské železnice za 620,-Kč.

2 komentáře:

wacklodge řekl(a)...

Děkuji moc za tyto zajímavé slevy, určitě to vyzkoušíme a něco si snad i koupíme. Já bych Vám zase na oplátku ráda doporučila slevy, které využívám já při svých nákupech. Je to stránka kuponozdroj a mají tam slevy na veškeré obchody, na které si jen vzpomenete! Stojí za mrknutí :)

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Dobrý den. Váš příspěvek reaguje na můj článek skoro 3 roky starý a vzhledem k tomu, že Vámi nabízený odkaz není k žádnému obchodu s deskovými hrami, musím jej považovat za bezpředmětný.