úterý 26. června 2018

Report z hraní: Dice Forge

Včera 25.6.2018 jsme si s dcerou užili 30 minut skvělé oddechové zábavy u hry Dice Forge, kterou vysvětlíte za několik málo minut a můžete se pustit do hraní.
Ani příprava hry není nijak zdlouhavá. Asi nejvíce časově náročné je u této hry roztřídění komponent poté, co si prvně rozbalíte krabici. Potom už je vše, díky skvěle vyřešenému insertu, pro přípravu hry samotné připravené do pěti minut.
Na obrázku níže vidíte připravenou hru pro dva hráče.


Karty samotné jsem dceři vysvětloval až v momentě, kdy měla střepy na to, aby je mohla kupovat, tak jsme se opravdu nijak před samotným hraním nezdržovali.
Hra krásně plyne a hráči jsou stále ve hře, neboť "boží požehnání" (hod kostkami) provádí všichni najednou.
Terka mě válcovala v podstatě už od začátku hry a s odehraným časem jsem viděl, že jde už jen o to, o kolik "slávy" (vítězných bodů) prohraji.


Konečné skóre:
1. Terka 97 bodů
2. Deth 67 bodů.

Příště musím vymyslet účinnější strategii, i když kostky jsou kostky a o tom jsem se přesvědčil v míře vrchovaté. Když jsem potřeboval, aby padalo zlato, byly to sluneční nebo měsíční střepy, když jsem potřeboval střepy, padalo zlato.
Pro rodinné hraní tuto hru určitě doporučuji.

Žádné komentáře: