čtvrtek 21. června 2018

Report z hraní: Lords of Hellas a Tókaidó

Neobvykle v neděli a to 17.6.2018 jsme se sešli ve čtyřech lidech k na stole připravené hře Lords of Hellas. Sestava byla obměněna oproti o týden dříve premiérovém hraní této hry. Já jsem se ujal hraní za Helenu, Martin za Achillese, Endymion za Persea a Marcel za Hérakla.
Hraní nám zabralo o celou hodinu méně času, než při prvním hraní. Tentokrát jsme o vítězství bojovali 105 minut.


Achilles se postupem času rozlézal po mapě a vše nasvědčovalo tomu, že bude chtít zvítězit buď na chrámy nebo území. Héraklés zase dělal kroku k tomu, aby ovládl monument a ten později udržel až do slavného vítězství. Perseus měl zřejmě v úmyslu hru na území nebo chrámy jako Achilles. Helena se dostala během hry do úzkých a pohybovala se pouze na dvou regionech a tak volila cestu směrem  k lovu nestvůr.
Ač jsem byl přesvědčen, že bych mohl hru vyhrát, až na mě přijde řada a ulovím třetí nestvůru, tak Martin (Achilles), neohrožován svým sousedem na mapě Marcelem (Hérakles) obsadil během jednoho svého kola poslední dva regiony, které k vítězství potřeboval a nám ostatním nechal zajít chuť na vítězství.


Následně, protože bylo ještě dost času, tak jsme sice už jen ve třech, ale usedli jsme ke hře Tókaidó. Zde jsme již nemuseli vařit mozek a v poklidu cestovali po Japonsku za vítězstvím, které jsme k mé velké radosti získal já. Už ani nepamatuji, kdy naposledy jsem nějakou hru vyhrál.


Během putování jsem neustále zvyšoval svůj náskok, přičemž nebyl nikdo, kdo by mě měl šanci předehnat. A zde je konečné skóre:
1. Deth 84 bodů
2. Endymion 67 bodů
3. Martin 53 bodů.


Konečně vyhrál taky někdo jiný než Martin, který v poslední době, když se účastní, vyhrává co může.

Žádné komentáře: