čtvrtek 7. června 2018

Report z hraní: Great Western Trail - Cesta na západ, ano opět

Včera 6.6.2018 jsme pouze s Majorem, který hrál Cestu na západ prvně, zahráli hru, která byla bohatá na umisťování budov a také na zhodnocení stád nakoupeným dobytkem.


Major měl pravidla již dostatečně nastudovaná, tak jsme se příliš nemuseli zdržovat podrobným vysvětlováním a i hra ubíhala jako po másle. Celková herní doba byla nakonec 105 minut a hru jsme si užili.
Jak u této je obvyklé, tak člověk dopředu nemá příliš ponětí o tom, zda bude vítězem právě on a tak na konec přišlo velmi milé překvapení, když jsem zjistil, že jsem s dostatečným náskokem vyhrál.
Bylo to moje třetí hraní této hry, kdy v předchozích jsem okupoval poslední příčku.
Zároveň až při třetím hraní jsem odhalil další herní mechanismus, který jsme doposud hráli špatně a to, že jsme okamžitě po pořízení vykládali karty úkolů na stůl, ale nedávali je na odhazovací balíček, jak to je správně. Poučení pro příště.


Po odehrání i Major konstatoval, že se mu hra líbí a to je dobře. Měla by se stát stálicí v mé sbírce.
Konečné skóre:
1. Deth 84 bodů
2. Major 57 bodů.

Žádné komentáře: