pondělí 10. června 2024

Report z hraní... Kutná Hora: Město stříbra (9.6.2024)


Tak konečně jsme si zahráli Kutnou Horu: Město stříbra v plném počtu čtyř hráčů. Byl jsem na takovou hru zvědavý a ač se nám časově protáhla (i přes to, že se hraje o kolo méně něž v menším počtu hráčú), tak mě bavila. 


Prvně hru hrál Lamiicek, ale nepočínal si vůbec zle. 
Já s Lamiickem jsme se hodně soustředili na kutání. Ostastní hráči krom mě také stavěli budovy a to se jim na konci hry vyplatilo. Já s Lamiickem jsme stále měli nízký příjem a zejména já musel zbytečně hrát, vícekrát než bych chtěl, akci příjem. 


Jak vidno výše, tak se nám podařilo vykutat všechnu stříbrnou rudu, která se pod Kutnou Horou nacházela. 
Z chrámu Sv. Barbory nejvíce profitovali Korgis a Kuba. No a byli to právě oni dva, kdo se nakonec poprali o první příčku. 


Konečné skóre po 1 hodině a 55 minutách hraní:
1. Korgis (fialový) 60 bodů
2. Kuba (oranžový) 56 bodů
3. Deth (zelený) a Lamiicek (modrý) 42 bodů (Deth na konci hry více mincí). 

Žádné komentáře: