úterý 25. června 2024

Report z hraní... Divukraj (23.6.2024)

Ve třech hráčích a přitom 2 hodiny hraní. Tak takový byl Divukraj při hraní se třemi rozšířeními. Těmi bylo Zvonkobraní, bez kterého již nehraji nikdy. Další byla Perlava a premiéru měla Nový Lístkovec ovšem pouze bez rozšiřujících modulů. 

Očekvál jsem, že se hra zejména díky Novému Lístkovci rozjede mnohem rychleji, než se tak stalo. Ono došlo dokonce na to, že jsme já i Endymion před přechodem na jaro neměli vyloženou žádnou produkční kartu. 
Já jsem nakonec celou hru pojal tak, že ani na produkční karty hrát nebudu a raději za to posbírám body navíc, díky návštěvníkovi z Nového Lístkovce. 
Ono vůbec i celé jaro to bylo o tom, že jsme se všichni tak nějak rozkoukávali, jen Lamiicek s postupem času vykládal karty narozdíl od nás v mnohem vyšším tempu a díky tomu přecházel do dalších období o dost později. Také to byl on, kdo si mohl dovolit získat nejvzácnější 25-ti bodový div. Já měl jen 15-ti bodový a Endymion 10-ti bodový. 


Při závěrečném sčítání už jen v podstatě šlo o to, o kolik nad námi bude mít Lamiicek převahu. Já jsem byl mile překvapen, že jsem neskončil poslední. 
Hra s těmi třemi rozšíření byla každopádně zajímavá. Doplnění Skalověží si však nedovedu představit. Se Skalověžím si určitě raději zahraji jen základní hru se Zvonkobraním. 



Konečné skóre:
1. Lamiicek 86 bodů
2. Deth 64 bodů
3. Endymion 45 bodů. 

Žádné komentáře: