středa 5. června 2024

Report z hraní... Stroganov (4.6.2024)

Pouhé dva dny oplynuly od posledního hraní Stroganova. Včera jsme ovšem usedli k této hře tři a to ještě se mnou hráli Korgis a Jenaaa, kteří hru v minulosti nikdy nehráli. 


Oproti mému očekávání jsme u hry strávili 2 hodiny a 10 mnut, ale popravdě nám to nikomu nepřišlo. Krom toho mě překvapilo, že ani Jenaaa, který nemá rád dlouhou hrací dobu u euro her po skončení řekl, že se mu tato hra líbila. 


Korgis se zejména ze začátku soustředil na využívání akcí jurt a v průběhu hry se mu dařila skvělá komba díky využívání trofejí, a kromě toho se mu podařilo nashromáždit nejvíce desek krajiny z nás tří.
Já začal se získáváním desek krajiny a ve druhé půli jsem se soustředil na stavění táborů
Jenaaa hrál na vše od každého, stejně jako Korgis nestavěl žádné tábory a komba mu šla z nás asi nejhůře. No a to tato slova výše asi naznačují, jak to celé skončilo. 


Konečné pořadí:
1. Korgis 62 bodů (červený)
2. Deth 51 bodů (zelený)
3. Jenaaa 35 bodů (žlutý).


Stroganov mě opět bavilo hrát a jsem fakt rád, že jej mám ve své sbírce, určitě se k němu budeme vracet. 

Žádné komentáře: