pondělí 3. června 2024

Report z hraní... Zaklínač: Starý svět (26.5.2024 a 28.5.2024)


Legendární lov, to je rozšíření, které jsme si tentokrát zahráli spolu v Korgisem a Jenaaaou, když jsem jej zakomponoval k dalším rozšířením hry Zaklánač: Starý svět. 
Moc rád jsem si opět tuto hru zahrál. Jde totiž o hru, která mě opravdu moc baví a když ji člověk hraje ve třech hráčích, tak je prostě super. 



Já a Jenaaa jsme hráli za zaklínače, Korgis za mága. Všichni jsme ovšem dělali od začátku jednu věc stejnou a to, že jsme se honili za trofejemi z vylepšení vlastností. Někomu to šlo lépe jako Korgisovi, někomu méně lépe jako mně a někdo byl marný jako Jenaaa. 


Co si musím po odehrání vyčítat je, že jsem se nepustil do souboje s nestvůrami z důvodu obavy z neúspěchu. Přitom vím, že v takovém případě vás tato hra v podstatě nijak netrestá. 
Nebyl jsem ovšem jediný. Ač mě hraní fakt bavilo, tak nakonec můžu hraní označit za hru s jedním soubojem, protože opravdu za celou hru proběhl jen jeden souboj a to s nestvůrou, kterou měl vítězný hráč ulovit. 



Tím, kdo na nestvůru zaútočil jako první a zároveň uspěl byl Korgis s jeho mágem. Ač narozdíl od Jenaaay a mně měl pouze jen žeton zničení. Tyto žetony jsou fakt pěkná věc. Nejen, že snižují počet životů nestvůry, ale během hry dokáží zaklínačům nadělit užitečné drobnosti. 


Legendární lov měl určitě jiné tempo, než když jsme hráli jen se Skellige základní hru, protože přináší do hry zajímavý prvek a narozdíl od Divokého honu, který mě zatím hrát nebaví, si rád zahraji právě s tímto rozšířením i příště. 

Hru jsme hráli nadvakrát, proto jsou uvedeny v nadpisu dva termíny. Celková hrací doba byla 3 hodiny a 15 minut, přičemž jsme odehráli 9 kol. 
Korgis zaslouženě vyhrál. 

Ještě doplním, že fotografie našich postav výše jsou pořízené na konci prvního hracího dne. 

Žádné komentáře: