pondělí 3. června 2024

Report z hraní... Stroganov (2.6.2024)

První hrou, která se na můj hrací stůl dostala v červnu byl Stroganov, hra, u které jsem dlouho zvažoval, zda si jej pořídit. Nakonec jsem přeci jen po delší době od vydání zakoupil a po první hře dopředu mohu prozradit, že jsem neprohloupil. 


Hru jsme sice hráli prvně jen ve dvou. Ale to vůbec nevadilo, alespoň jsme v klidu do hry pronikly a příště, snad ve vyšším počtu hráčů půjde vše jak po drátkách. Pravidla hry sice nejsou dlouhá, ale jejich vstřebání nějaké to zamyšlení vyžaduje. 


Vzhledem k tomu, že jsme netušili jak hru uchopit, tak jsme hráli zpočátku intuitivně a mně to vydrželo až do samého konce. 
Lamiicek sbíral body už v průběhu hry a také se mu dařilo získávat destičky krajin do setů. Také pokud šlo o destičky písní, i zde byl Lamiicek úspěšnější než moje maličkost. 


Konečné skóre po 1 hodině a 50 minutách hraní:
1. Lamiicek 49 bodů
2. Deth 37 bodů. 


Musím přiznat, že se těším, až si Stroganov zahrajeme znovu. Teď už vím co a jak a hra bude určitě nejen zábavnější, ale i o dost kratší. 

Žádné komentáře: