středa 28. srpna 2024

Report z hraní... Brian Boru: Velkokrál Irska (27.8.2024)

Zase po delší době došlo na zahrání Briana Boru: Velkokrále Irska. Všichni tři jsme tuto skvělou hru od autora Peer Sylvester již v minulosti hráli. 


Já jsem se tentokrát pustil do hry obsazováním jedno z největších regionů, což se později ukázalo jako nepříliš vhodné, když mi poslal Korgis do regionu vikingy. 
Jenaaa se rozlézal po mapě ve více regionech a také on, ale později se pustil do zabrání jednoho z dalších velkých regionů, což se mu nakonec i povedlo. 
Korgis si tak nějak jel to svoje, tedy od každého něco, zejména eliminace nájezdu vikingů. Já jsem se zase soustředil na podporu církve a také na sňatek s Dánskou princeznou. To my vyšlo. Předchozí sňatky si rozdělili Jenaaa a Korgis. 
Hra se ukázala být nezvykle vyrovnaná viz. výsledky níže. 


Konečné skóre po 1 hodině a 20 minutách:
1. Korgis 31 bodů (fialový)
2. - 3. Deth (zelený) a Jenaaa (oranžový) 30 bodů. 

Žádné komentáře: