pondělí 19. srpna 2024

Report z hraní... La Granja (18.8.2024)


Opět ve třech, ale odehráno o dost svižněji než minule. I tak 2 hodiny a 25 minut nám hraní zabralo. Ale bavili jsme se u hry La Granja a to je hlavní. Oproti minule jsem přidal ještě jeden modul a tak jsme prvně zkusili Oslí píseň, který hru v podstatě vůbec nekomplikuje, ale hráčům nabízí jednu zajímavou možnost získat jednorázovou destičku oslíků, která se může hodit, protože je o fous silnější a umožňuje i jiné akce, než standartní destička oslíků. Není to ovšem zdarma a zaplatíte jeden stříbrný. 


Pokud šlo o sbírání průběžných vítězných bodů, tak od začátku to byl Korgis, který si bodíky sbíral jeden po druhém a za ním Kuba a poté já jsme zaostávali. Jak kola plynula, tak jsem nabíral dech a dařila se mi slušná kombíčka se ziskem nemalého počtu bodů. Před závěrečným bodováním bylo vše otevřené a já s Korgisem jsme jen doufali, že to budeme právě my, kdo bude vítězem. 


Z hracích desek všech hráčů níže je vidět, kdo se jakou cestou při hraní ubíral, tak to zde rozepisovat nehodlám. Kdo hru La Granja zná, tak si vše dovede podle fotografií představit. 




Konečné skóre:
1. Deth 75 bodů (zelený)
2. Korgis 74 bodů (fialový)
3. Kuba 67 bodů (modrý). 

Žádné komentáře: