čtvrtek 29. srpna 2024

Report z hraní... Král je mrtev (27.8.2024)

Včera, hned poté co jsme dohráli Briana Boru: Velkokrále Irska jsem vytáhl další hru stejného autora Peera Sylvestera a tou byla hra s názvem Král je mrtev. 


Vzhledem k tomu, že mí spoluhráči Jenaaa a Korgis hru v minulosti nehráli, pročetl jsem pravidla a za chvíli se mohlo jít na hraní. 
Zdálo se, že ač Jenaaa chtěl další hru hrát, tak jako by se chtěl co nejdříve veházet ze všech osmi karet, aby mohl jet domů. On skutečně zahrál všechny karty neuvěřitelně brzy a potom už jen sledoval, jak se já a Korgis vypořádáme s rozestavením sil na jednotlivách územích. 


Jenaaa hrál na začátku na to, aby došlo k invazi Francouzů, ale k tomu nedošlo, určitě i kvůli tomu, jak rychle se zbavil akčních karet a kýženého efektu nedosáhl. 
Když došli karty Korgisovi, ale bylo jasné jakou poslední kartu mám v ruce já, tak už bylo na mě, jak se se situací vypořádat. No jo, nezvládl jsem to a tak zaslouženě vyhrál Korgis. 


Hraní nám zabralo 45 minut.

Musím říct, že tuto hru mám fakt rád, kdy z takového mála co má člověk k dispozici dává velký strategický prožitek při krátké hrací době. V minulosti jsme hru hráli určitě kratší dobu. 

Žádné komentáře: