úterý 27. srpna 2024

Report z hraní... Hrdina v kostce (25.8.2024)

Opět Hrdina v kostce se všemi rozšířeními. Tentokrát ve třech já, Korgis a Lamiicek. Právě Lamiicek má tuto hru moc rád. 


Tak jak je to nejen u této hry potřeba, tak jsme se všichni snažili využít naplno všechny své atributy a vyhýbali jsme se přitom ďáblíků, kteří by nás příliš poškozovali. Každý se potom po svém připravoval na závěreční souboj s monstrem, který pro mě nedopadl příliš dobře, když se moje přehozy nedařili a nedařili, přitom jsem jich měl k dispozici a provedl jsem jich více než dost, tuším sedm. Na to, abych získal z poražení monstra maximální počet bodů to v žádném případě nestačilo. Narozdíl od mé osoby se s maximálním bodovým  ziskem podařilo s monstrem zúčtovat mým protihráčům. 
Hra plynule vcelku pěkně a tak se hrací čas zastavil na 1 hodině a 35 minutách. 




Konečné skóre: 
1. Lamiicek 44 bodů (modrý)
2. Korgis 37 bodů (fialový)
3. Deth 29 bodů (zelený). 

Žádné komentáře: