pátek 16. srpna 2024

Report z hraní... Hrdina v kostce (13.8.2024 a 15.8.2024)

Hodně, opravdu hodně dlouho (dva roky) jsem odolával a neměl ani touhu si pořídit druhé rozšíření ke hře Hrdina v kostce, které nese název Ďáblíci a společníci, a krom obsahu tohoto rozšíření bylo REX hrami dodáno v bigbox krabici. Jenže cena je dost vysoká a proto jsem se nákupu vyhýbal. No, nakonec toho nelituji. 


Dne 13.8.2024 jsem k Hrdinovi v kostce s oběma rozšířeními usedl s Korgisem a Endymionem. 
Hra díky druhému rozšířeníé dostala úplně jiný rozměr, protože hráči sice umisťují v prvních kolech dvě kostky, jenže vlastnot mohou z řádku, kam byla kostka umístěna, použít jen jednu. Toto hodně nabourává snahu o dosažení správných hodnot na kostkách, ale i to, zda se vám podaří dát na správná místa kostky potřebných barev. 


Ďáblíků jsme se snažili všichni zbavovat ihned poté, co jsme si je vzali a dařilo se nám to všem. Někdo za charisma, někdo za mince. Ale ďáblíci se u nás příliš neohřáli a zaháněli jsme je o stošest. 


Nebude se zde rozepisovat s jakou taktiku, který hráč využíval a tak pojďme hned na konečné skóre. Snad jen ještě dodám, že monstrum se nám podařilo porazit s maximálním možným počtem zisku vítězných bodů všem. 


Závěrečné skóre po 2 hodinách a 5 minutách:
1. Korgis 37 bodů (fialový) 
2. Endymion 30 bodů (bílý)
3. Deth 22 bodů (zelený). 


O dva dny později jsem si zahrál Hrdinu v kostce s oběma rozšířeními s Lamiickem. Jemu se podařilo monstrum porazit za maximální počet bodů, zatím co já jsem urval pouze jeden bod. I přes to hra byla bodově velmi vyrovnaná. 


Lamiickovi se dařilo porážet nestvůry, já měl nakoupené slušné karty zbroje. No a jak to celé dopadlo po 1 hodině a 25 minutách vidíme níže. 


Konečné skóre:
1. Deth 33 bodů (černý)
2. Lamiicek 32 bodů (modrý). 

Žádné komentáře: