úterý 2. února 2021

Report z hraní... Architekti Západního království (31.1.2021)

Opět jen ve dvou, ale v jiné sestavě. Tentokrát s Lamiickem jsem si zahrál Architekty Západního království, které již hrajeme jen a pouze s rozšířením Rozkvět řemesel. To hru totiž obohacuje tak akorát, aby z pro mě možná až příliš jednoduché hry dělá hru dostatečně rozmanitou a náročnější s více možnostmi. 

Partii jsme zahráli ještě za kratší dobu, než posledně s Endymionem a to za 50 minut. Jak jsem psal posledně, tak jsem i udělal a tak jsem tentokrát hrál na stavbu katedrály a snažil jsem se i o pohyb nahoru po stupnici cti. Tam jsem ovšem vysoko nevystoupal. 

Lamiicek jel tak nějak na od všeho něco, ale tentokrát se mu příliš nedařilo a tak prohrál. A to i přes to, že jsem nahrál úplně stejné skóre jako při posledním hraní, které mi ovšem na vítězství ani náhodou nestačilo. 

Konečné skóre:
1. Deth 39 bodů
2. Lamiicek 29 bodů.

Žádné komentáře: