středa 24. února 2021

Report z hraní... Břink! Potopené poklady (22.2.2021) a Nidavellir (22.2.2021)

S Endymionem jsme si v jeden den zahráli dvě kratší hry. První byla druhá strana mapy hry Břink! Potopené poklady. Stala poněkud nezvyklá věc, kdy jsme oba brouzdali po mapě docela dlouho a Endymion si pořídil batoh, do kterého schoval dva artefakty a stejně tak i já jsem si po pořízení vodniku pořídil batoh a odnesl si dva poklady. 
U mě byl ovšem problém v tom, že jsem upadl do bezvědomí, naštěstí na povrchu a tak jsem byl zachráněn vesničany. Jenže Endymion včas vystoupal pro žeton mistra lupiče a hru nakonec vyhrál po 40 minutách hraní. 

Konečné skóre:
1. Endymion 80 bodů
2. Deth 72 bodů. 

Další přišla na řadu novinka v mé sbírce a tou je Nidavellir. 

Jde o hru, kde je třeba sestavit kolekce karet lépe než soupeř a přitom správně draftovat pořadí v jakém se dostane hráč na řadu. 
Na obrázku výše je obrázek na konci hry mé armády a na obrázku dole je armáda Endymiona. 
Hra odsýpala pohodově, já se snažil více než Endymion vylepšovat mince, on zase tvořil kolekce, kdy se mu podařilo vytvořit o jednu řadu více a to na vítězství stačilo. 

Konečné skóre po 50 minutách hraní:
1. Endymion 330 bodů
2. Deth 295 bodů. 

Bodování se může zdát složité, ale pro tento účel musím jednoznačně doporučit aplikaci pro mobilní telefony, ve které je to brnkačka a je fakt skvělá. 

Po odehrání jsme se shodli, že hra byla dobrá, ale při hře 3 a 4 hráčů by mohla být určitě lepší. V pěti si myslím, že by se mohla táhnout. Určitě stojí za vyzkoušení a já se těším, až si ji zase zahrajeme. 

Žádné komentáře: