pondělí 22. února 2021

Report z hraní... Břink!: Potopené poklady (21.2.2021)

Jen dva dva jsme včera usedli prvně k rozšíření hry Břink!: Velká podzemní loupež, a to k rozšíření Potopené poklady. Stejně jako u jiných rozšíření tu jsou malé změny, které stačí před hrou lehce projít a ujasnit si tak, co je jiné proti základní hře. Potopené poklady je ale rozšíření, které přidává do hry i nové karty a mezi nimi i kartu Zlaté rybky, se kterou lze bojovat pod vodou. 

Mně se podařilo docela rychle sestoupat do podzemí, kde jsem se ovšem pohyboval nad vodní hladinou. Lamiicek se toho nebál a i bez Vodnika (vybavení) šel do zatopených komnat a následně mi sebral artefakt, na který jsem si dělal zálusk. To znamenalo jediné. Sebral jsem artefakt, který byl poblíž a utíkal na povrch. Jenže Lamiicek měl klíček (vybavení) a jeho cestování na povrch nebylo díky tomu o moc pomalejší, než můj výstup. To ani nemluvím o tom, že jsem se obával o svůj život, neboť jsem pobral zranění více, než je zdrávo. Nakonec jsme vystoupali oba a mohli si sečíst, po 60 minutách hraní, celkové skóre. Bylo jasné, že já vítězem nebudu. 

Konečné skóre:
1. Lamiicek 88 bodů
2. Deth 66 bodů.

Žádné komentáře: