pondělí 1. února 2021

Report z hraní... Ticket to Ride: Switzerland (30.1.2021)

Ve dvou s dcerou jsme oprášili jednu z nejstarších her co mám stále ve sbírce a to Ticket to Ride s rozšířením Switzerland. Karty vagónů by potřebovaly vyměnit za nové, protože jsou fakt už hodně opotřebené (špinavé) od dřívějších hraní. 


Vůbec se mi nedařilo a Terka si v pohodě stavěla potřebné tratě a já měl problém dát do kupy alespoň ty tratě, které jsem si ponechal při přípravě hry. Když už jsem si dobral trať v pozdější fázi hry, tak jsem ji ani nedokázal postavit. Jedno velké fiasko. 
Při stavbě tratí tunely jsem měl také o mnoho méně štěstí při lízání karet a tak jsem třeba jednu trať tunelem stavěl i na čtyři pokusy. 

No a proto bylo konečné skóre po 30 minutách hraní následující:
1. Terka 176 bodů
2. Deth 85 bodů. 

Žádné komentáře: