neděle 7. února 2021

Report z hraní... Břink! - Clank! Expeditions: Temple of the Ape Lords (2.2.2021)

Tento týden měla na našem herním stole premiéru mini kampaň, kterou obsahuje rozšíření ke hře Břink! jež nese název Clank! Expeditions: Temple of the Ape Lords. Rozšíření obsahuje oboustrannou mapu, figurky a pravidla, žádné nové karty. I proto jsem si jej k české verzi této hry pořídil. 

Kampaň se hraje tak, že nejprve hráči hrají na mapě Chrám Pánu opic a následně se pokračuje na druhé straně plánu na mapě Chrámu. Hráči si do další hry přinášejí určitý počet vítězných bodů v závislosti na tom, na jakém místě se v první hře umístili a dále si přinášejí i žetony Opo-arátu, které souží k tomu, aby si hráč mohl pootočit převodníky tak, jak potřebuje. 

Na mapě Džungle jsem uspěl a vyhrál s 88 body a díky tomu si přenášel 20 bodů do další hry a taky 4 žetony Opo-arátu. Endymion byl druhý s 82 body a přinesl si do další hry 10 bodů a pokud se dobře pamatuji, tak 6 žetonů Opo-arátu. Nováček v naších řadách Korgis nebyl vůbec úspěšný a zůstal v podzemí a bez bodů. 

Hraní na mapě Džungle bylo velice zajímavé právě díky převodům. Zde jsem ovšem neuspěl a jako jediný jsem nevystoupal na povrch a chybělo mi 20 bodů pro mistra lupiče. No a díky tomu se mi také nepodařilo vyhrát a šťastným vítězem mini kampaně se stal Endymion. 

Celkové pořadí po 110 minutách hraní mini kampaně:
1. Endymion 120 bodů
2. Deth 101 bodů
3. Korgis 90 bodů. 

Toto rozšíření se mi fakt velice zalíbilo, a když jej budu někdy příště hrát, tak určitě opět jako mini kampaň. Celková herní doba je naprosto v pohodě a zážitek ze hry skvělý. 

Žádné komentáře: