sobota 27. února 2021

Report z hraní... Teotihuacan (26.2.2021)

Hru Teotihuacan nemám ve své sbírce a to mi tedy dost vadilo v momentě, kdy jsem si pročítal pravidla. Když narazím na hru, kde mám s pravidly problém je lehce absorbovat, tak si vždy hru doma rozložím na stůl a procházím pravidla až po přípravě hry a vše si v klidu prohlížím na hrací ploše. Zde mi tato možnost chyběla a tak jsem byl schopný hrát až v momentě, kdy mi Endymion hru objasnil. 

Hra odsýpala ve dvou hráčích dost v pohodě a vzhledem k mechanismu, který na hrací plochu přidává při neúčasti plného počtu hráčů další kostky, tak nebyl problém hrát jen ve dvou.
Endymion měl hru nahranou jen v sólo módu a já hrál prvně. Do poloviny hry jsem s Endymionem držel krok co se nasbíraných bodů týká. V pozdější fázi mi již odskočil a já nebyl schopný jeho náskok dohnat. 

Hra nemá žádnou extra líbivou grafiku. Která komponenta se mi fakt líbí, tak tou jsou dílky pyramidy. Na stavbě pyramidy jsme se snažili podílet oba, já jsem v pozdější fázi začal sbírat masky, ale zde byl právě asi ten problém, že jsem je začal sbírat pozdě. Endymion byl přeborníkem ve sbírání zlata a pak měl co dělat, aby ho utratil a za provedení akcí s tím spojených získal patřičný počet vítězných bodů. 
Ke hře samotné už jen dodám, že mě bavila, ale ve své sbírce bych ji mít nemusel. 

Konečné skóre:
1. Endymion 155 bodů
2. Deth 121 bodů.

Žádné komentáře: