středa 13. října 2021

Report z hraní... Blood Rage (12.10.2021)

Dva "ostřílení" hráči a dva nováčci včera usedli k silně akční hře Blood Rage. Kuba a Lamiicek byli těmi, kdo hrál hru prvně, já a Endymion jsme byli ti "ostřílení". 

První věk vyšel nečekaně dobře Kubovi, ale hlavně Endymion zabodoval a vybudoval si pozici do dalších věků. Své stupnice klanu zvyšoval ovšem po dobu všech tří věků a díky tomu dokráčel k závěrečnému vítězství. 

Ve druhém věku jsem si přišel na body už i já a Lamiicek. Mně se nepodařilo zlepšit chrabrost a měl jsem stále k dispozici pouze čtyři figurky, což bylo velmi svazující.
Všichni mí protihráči dokázali plnit i několik úkolů za kolo, což se mně nedařilo a na úkoly jsem v podstatě nehrál.
Ve třetím věku jsme takticky nezvládli spolu s Lamiickem závěrečný boj u Yggdrasilu. Endymion zrušil zahrané karty a přitom my jsme počítali se ziskem bodů ze zabitých figurek. A i díky tomu dopadla hra tak jak vidno níže. 

Konečné skóre:
1. Endymion 104 bodů
2. Lamiicek 100 bodů
3. Deth 70 bodů
4. Kuba 63 bodů.
Hraní nám zabralo 125 minut příjemně strávených taktizováním a bojem. 

Žádné komentáře: