středa 20. října 2021

Report z hraní... Watergate (19.10.2021)

Hned třikrát po sobě jsme si včera zahráli s Lamiickem Watergate. Bylo to pěkně na pohodu u pivečka. 
V minulosti jsem hrál tuto hru jen a pouze s Lamiickem a vždy za novináře, ona za Nixonovu administrativu. Pokaždé vyhrála Nixonova administrativa a pokud se nepletu, tak jsme v minulosti odehráli 4 hry. 

První hru vyhrál Lamiicek za 30 minut a já se na nic nezmohl. 
Ve druhé hře jsem vyhrál já za 25 minut, přičemž hra byla nebývale vyrovnaná a vyhrál šťastnější, protože kdyby nedolízl tu správnou kartu, tak jsem nevyhrál. Jenže, karta informátorky přišla na mou ruku právě v ten správný moment a ještě k tomu jsem měl iniciativu, tak nebylo co řešit a první vítězství bylo na světe. 

Ve třetí hře, kterou jsme hráli 20 minut mě jednou dobře zahranou kartou Lamiicek dostal do kolen a v pohodě vyhrál. 
Pěkný večer, u skvělé hry to byl. 

Žádné komentáře: