úterý 26. října 2021

Report z hraní... Scythe - Vzestup Fenrise ep. 3 Vesnina žádost (25.10.2021) a ep. 4 Fenris (26.10.2021)

Epizoda 3 Vesnina žádost se nesla v úplně jiném duchu, než předchozí epizoda Válka. Tentokrát se válčilo opravdu často a třeba na území továrny jsme se vystřídali všichni tři. 
Já jsem se tentokrát nesoustředil vůbec na stupnici popularity a na vítězství jako takové, ale šlo mi o to získat hvězdy za takové činnosti, které jsem ještě neměl z minulých epizod splněné. Bral jsem v potaz vítězné podmínky pro celou kampaň. V té není důležité, kolik hráč posbírá jmění. 

Hra nám zabrala pouhých 55 minut, ale šlo o intenzivní hraní a stejně jako předchozí scénáře jsme si hru fakt užili.
Vesnu v továrně našel Kuba a tak pro příští scénář bude hrát frakci Tesla. No a i já a Lamiicek jsme si v souladu se závěrečnými instrukcemi nakonec vzali nové frakce, ale o tom až o pár řádků níže. 

Konečné skóre:
1. Kuba - Polanská republika 58 bodů.
2. Lamiicek - Šógunát Togawa 55 bodů
3. Deth - Severská království 29 bodů. 

Scénář Fenris jsme začali s frakcemi: Kuba - Tesla, Deth - Krymský chanát, Lamiicek - Rusvětský svaz. Do hry se již dostaly i vzducholodě. Odehráno bylo za 60 minut.
Kuba s Teslou nedokázal využít 3 karty továrny, které měl do začátku hraní. Lamiicek se nesoustředil na konkrétní věci vedoucí k zisku hvězd a na konci hry měl umístěné jen dvě.
Já, ač jsem měl pomalejší start, tak o to rychlejší bylo mnou ukončené hraní. Umístil jsem šestou hvězdu a i bodů jsem měl na konci hry nejvíce. Tedy třetí ze čtyř možných vítězství bylo moje. 

Konečné skóre:
1. Deth - Krymský chanát 69 bodů
2. Kuba - Tesla 66 bodů
3. Lamiicek - Rusvětský svaz 42 bodů. 

Poznámka: 4. epizodu jsme odehráli špatně v tom smyslu, že mělo dojít ke konci hry poté, co byl zajatý poslední osmý agent Fenrise, ale my tak neučili a pokračovali ve hře do umístění šesté hvězdy. 

Žádné komentáře: