čtvrtek 7. července 2022

Report z hraní... Duchové ostrova (7.7.2022)

Tak a na stůl se nám dostala další hra, kterou jsme doposud nikdy nehráli. K Duchům ostrova jsem usednul s Lamiickem. 


Já jsem si pro první hru zvolil ducha Stíny tančící mezi plameny a Lamiickovi jsem přidělil ducha Řeka zalitá sluncem. Oba duchové se složitostí - snadná. K tomu jsme si připravili doporučené karty pro vylepšování balíčků. Hráli jsme doporučené nastavení pro první hry, tak jak je psáno v pravidlech. 


Oba jsme viděli návod na YouTube od Deskofobie a já k tomu měl načtená i pravidla. Do hry jsme tedy vstoupili připaveni. No jo, ale my byli připraveni na hraní podle pravidel, ale nebyli jsme připraveni na to, co nám přichystali kolonizátoři. Ti nás pěkně vycvičili a tak jsme po 95 minutách umístili na desku ostrova poslední žeton pohromy a tím prohráli hru. 



Důležité je, že ač jsme si zpočátku zapomínali přesouvat žetony strachu za zničenou osadu či město, tak jsme si hru užili a bavila nás. 

1 komentář:

Endymion řekl(a)...

Dobrá hra. Hrál jsem sólo. A vyhrál;-)