úterý 19. července 2022

Report z hraní... Ztracený ostrov Arnak (18.7.2022) s rozšířením Velitelé expedic

Uběhl jen jeden den a my jsme opět usedli ke Ztracenému ostrovu Arnak s rozšířením Velitelé expedic. Tentokrát ovšem v plném počtu čtyř hráčů a také v úplně pozměněné sestavě.
Já jsem se tentokrát ujal průzkumnice, Filip profesora, Lamiicek baronky a Kuba sokolnice. Filip byl jediný, kdo doposud hrál Arnak jen bez rozšíření.
Během hry jsem udělal dvě dost zásadní chyby, které mě stály několik bodů. Jako příklad dám ten, že jsem absolutně bezhlavě opustil lokaci se strážcem, ač jsem měl vše připravené k jeho poražení. 

Hra v pohodě plynula, každý se soustředil na to, aby ze svých postav vytřískal co nejvíce. Já jsem se příliš nesoustředil na postup na stupnici bádání, zde jsem měl o 11 bodů v závěru méně, než nejhorší z mých spoluhráčů. Zato jsem porazil pět strážců, přitom nejlepší z mých spoluhráčů jen dva. I za sošky jsem měl skoro dvakrát tolik bodů co mí spoluhráči. Z těch v kategorii bodování nakoupených karet vyčníval Filip, který měl dvakrát tolik bodů, než druhý nejlepší z nás a to jsem byl já. 
Hráli jsme variantu s Chrámem Ještěřího boha anevím zda právě to pomohlo tomu, že v této hře nyní docházelo, ač jsme hráli čtyři, k malému počtu objevení nových lokalit. Jako by nám chyběly kompasy. 


No a jak to celé dopadlo po konci hry, který nastal po dvou hodinách hraní. Zde je konečné pořadí: 
1. Deth 68 bodů
2. Lamiicek 66 bodů
3. Kuba 56 bodů
4. Filip 55 bodů. 





Žádné komentáře: