středa 27. července 2022

Report z hraní... Architekti Západního království (26.7.2022)

Sice pouze ve dvou, ale se všemi rozšířeními na neoprenové podložce jsme si s Lamiickem zahráli Architekty Západního království.
Lamiicek hrál postavu Klotilda, já postavu Zesiro. 

Já jsem využíval hojně vrozené schopnosti Zesira a chodil jsem velmi často na políčka černého trhu. Lamiicek nezahálel a také využíval své schopnosti Klotildy. Asi právě protože jsme byli pouze dva, tak jsme příliš nepřispívali na stavbu monumentů. Řekl bych, že v menším počtu hráčů to příliš nedává smysl. 

Lamiicek se snažil nejprve hojně shromažďovat zdroje, nic nestavěl, ale hamounil. Já jsem zdroje sbíral podle potřeby a podle toho i stavěl budovy a podílel se na stavbě katedrály, kde jsem vystoupal nakonec až na poslední políčko. Lamiicek se vše snažil dohnat, a nakonec vše dohnal po dostatečném nashromáždění rozličných surovin. 


No a jak to celé dopadlo po 60 minutách strávených u hry.
Konečné skóre zde:
1. Lamiicek 40 bodů a vítězství díky vyšší pozici na ukazateli počestnosti
2. Deth 40 bodů. 

Žádné komentáře: