sobota 2. ledna 2021

Co a jak v roce 2021

Co a jak plánuji na letošní rok pokud jde o deskové hry a tento blog?

1. blog: S blogem nemám žádné jiné plány, než uveřejňovat zápisky z hraní naši herní skupiny a upozorňování na hry, které mě něčím zaujaly a mohly by zaujmout i jiné hráče. 

2. hraní deskovek: Pokud jde o hraní, tak bych byl rád, kdyby se nám dařilo se scházet pravidelně tak, abych měl za rok 2021 odehraných přinejmenším 100 hodin. Že je to možné dokázal rok předchozí. 

3. nákup nových her: V roce 2021 nemám v žádném případě vyhlídnuto tolik her, jak jsem zakoupil za rok 2020. To jsem se jak do počtu tak peněz neudržel. 
Některé hry, které jsem si již v minulosti předobjednal a měly dorazit koncem loňského roku dorazí opožděně.
Pokud jde ovšem o nové hry, tak pořídím v roce 2021 tyto hry:
- Gloomhaven: Lví chřtán
- Cave Evil
- Root: The Underworld Expansion
- Root: Clockwork Expansion (plus dvě malá rozšíření)
- Spirit Island
- Commanchería: The Rise and Fall of the Comanche Empire (pokud nakonec vydají Fox in the Box).

Kromě toho se může stát, že bude vydána nečekaně nějaká perla, kterou pořídím také, ale tento seznam by měl být asi konečný. Jedna položka uvedená není, a tou je druhé velké rozšíření pro Divukraj, protože REXhry neoznámili, které rozšíření na vánoce 2021 vydají. Jinak by uvedené bylo. 

Tolik tedy co mě čeká v roce 2021 z pohledu deskových her. 

Žádné komentáře: