úterý 19. ledna 2021

Report z hraní... Na křídlech (18.1.2021)

Včera poprvé zahrána hra Na křídlech s rozšířením Opeřená Oceánie. Při hraní jsme nepoužili žádné karty ze základní hry, ale byly použity balíčky Perutě Evropy a právě Opeřená Oceánie. Chtěl jsem, aby jsme si co nejvíce užili nových karet a zvykli si na nové mechaniky. 

Hráli jsme ve třech a hraní nám zabralo oproti jindy o dost více času. Čas u hry strávený byl 85 minut. Já byl jediný, kdo na konci hry měl vyložené karty s efektem na konci hry a nutno poznamenat, že mi obě karty přinesly dost vítězných bodů. 
Lamiicek jako obvykle měl nejvíce bodů z karet osobních úkolů a veřejných úkolů. Za vyložené karty jsme měli oba skoro stejně vítězných bodů. Lamiicek zase zaostával v bodech za vejce, kde jsme s Terkou měli shodně 20 a on měl o 13 méně. Já ovšem posbíral 19 bodů za zasunuté karty a ze spotřebovaného nektaru jsem také získal z nás třech nejvíce bodů spolu s Terkou, kdy Lamiicek byl na polovině našeho zisku. 

Konečné skóre:
1. Deth 104 bodů
2. Lamiicek 101 bodů
3. Terka 81 bodů. 


A co si o rozšíření Opeřená Oceánie myslím po prvním seznámení. Hra se stala určitě jinou díky "žolíkové surovině" nektaru. Určitě za pozitivní považuji zavedení mechanismu karet s efektem "na konci hry". Při první hře se nám protáhla hrací doba cca o půl hodiny proti jindy, ale nechce se mi věřit, že by za to mohlo toto rozšíření. Zvýšil se o cca 20% zisk výše zisku vítězných bodů. 
Nové hrací desky se mi příliš nelíbí po grafické stránce. Jsou takové tmavé s nevýrazným pozadím. 
Celkově po prvním zahrání hodnotím toto rozšíření jako rozšíření, které je dobré si pořídit, ale pokud je někdo šetřílek, tak si určitě vystačí pouze se základní hrou, případně obohacenou o Perutě Evropy. 

Žádné komentáře: