sobota 2. ledna 2021

Report z hraní... Divukraj (1.1.2021)

Hned na Nový rok 2021 se mi podařilo dostat k hraní Verču. Zahráli jsme si rodinnou hru Divukraj. 
Na obrázku níže je vidět přiložená deska z rozšíření Perlava. Jenže tu tam mám připravenou na některé z dalších hraní a s rozšířením Perlava jsme nehráli. 


Po krátkém vysvětlení pravidel jsme se vrhli na hraní, které nám zabralo hodinku a pět minut k tomu. Karty jsem nějak podivně zamíchal, protože se nám do hry stále dostávaly karty Farma v neuvěřitelném počtu. 
Já jsem nedokázal v prvním kole vyložit jedinou kartu a Verča sice vyložila, ale nikoliv zelenou a tak nemohla využít stejně jako já bonusu při přechodu do dalšího ročního období. Mně se alespoň na rozdíl od ní podařilo později zaplnit své město. 

Konečné skóre nakonec vypovídá o tom, že se nám hraním nedařilo vytvářet kdejaké kombinace a proto hra skončila jak skončila.

Konečné skóre:
1. Deth 38 bodů,
2. Verča 30 bodů. 

Žádné komentáře: