čtvrtek 7. ledna 2021

Report z hraní... Divukraj (5.1.2021)

Poprvé jsme při hraní Divukraje zapojili i rozšíření Perlava. Hráli jsme ve třech a to já, Endymion a Lamiicek. 
Hraní s Perlavou hru neprodloužilo, i když přibylo možností umístit další figurku Žabáka. Ono např. já jsem ho umístil 3x, Endymion 2x a Lamiicek dokonce jej využil pouze 1x. 

Lamiicek se zaměřil na umisťování hodně bodovaných karet do města, ale nepodařilo se mu nasbírat dostatek bodů z jiných bodovacích podmínek. 
Já jsem se zase snažil o zisk bodů z jiných možností a např. jsem získal i 25 body hodnocený div. 
Endymion také získal jeden div, ale 15-ti bodový. Také on neměl příliš mnoho dobře bodovaných karet ve svém městě, ale vše doháněl jinde. 


No a jak to nakonec skončilo po 85 minutách hraní:
1. Deth 56 bodů
2. Endymion 54 bodů
3. Lamiicek 42 bodů. 

Vzhledem k tomu, že Perlava hru lehce obohatí, ale nijak zvlášť nezesložití a přitom si myslím, že není nutné na perly hrát, tak ji určitě budeme při hraní Divukraje zařazovat pravidelně. Tedy pravidelně, pokud nebudu hrát v rodinném kruhu s Verčou, která zvládá jen co nejjednodušší hry. 

Žádné komentáře: