neděle 3. ledna 2021

Report z hraní... Divukraj (3.1.2021)

Již podruhé v tomto roce, ale nyní ve třech jsme usedli k Divukraji. Nabídku karet jsem rozšířil o ty z rozšíření Slyšte! Slyšte! a mohlo se jít na věc.
Opět upozorňuji, že na obrázku (stejně jako minule) je přidáno rozšíření k Perlavě, ale to jsme do hraní nezařadili. 


Opět s Verčou, ale navíc s Lamiickem, který hru hrál poprvé jsme se pustili do hraní. 
Já jsem si říkal, že to dnes zkusím hrát na běžné a pokud by to šlo i na významné události. To se mi nakonec v kombinaci s body za výpravu dařilo více než dost. Měl jsem posbírané všechny běžné události a jednu významnou. Jednu významnou měl na konci hry ještě Lamiicek. Ten posbíral hodně bodů z karet ve svém městě a měl více vítězných bodů v držení u sebe, než jsem měl já. Verča ani nezaplnila kartami své město a tak nemohla očekávat nějaký oslnivý výsledek. 


Konečné skóre po 95 minutách hraní bylo:
1. Lamiicek 47 bodů
2. Deth 46 bodů a
3. Verča 32 bodů. 

Žádné komentáře: