pátek 1. ledna 2021

Statistiky jak jsme hráli v roce 2020

Rok se s rokem sešel a opět si ve zkratce zhodnotíme, jak se naše herní skupina u mě v herně scházela k hraní zejména mých deskových her. 
Rok nazývaný Covidový byl více než přínosem k tomu, abych u her strávil mnohem více času než kdykoliv jindy v minulosti. Ale to hlavní bylo to, že můj soused Lamiicek rozšířil řady naši herní skupiny a právě on stojí za tím, že jsem si mohl tolik zahrát. Jinak právě Covid stojí za tím, že herní seance o počtu více hráčů nebylo tolik jako dříve. Ovšem v srpnu jsme opět podnikli tradiční celodenní hraní, které se opět vyvedlo. 
Hráči, kteří se mnou častěji hráli byl kromě Lamiicka ještě Endymion a Jenaaa. Od března jsem z důvodu viru nevyhlašoval veřejně hraní na naši stránce na Facebooku. Uvidíme jak to bude v roce současném. Já bych byl rád, kdybych u deskovek strávil stejně času jako v roce 2020. 

Zde tabulka o mých měsíčních aktivitách hraní v roce 2020 ze serveru Zatrolené hry, kde pravidelně zapisuji všechny herní seance. 


A jen letmo ze statistik dalších mých spoluhráčů a jejich času stráveného hraním s mou maličkostí:

Lamiicek 79 hod. 40 min. a 69 her
Jenaaa 39 hod. 5 min. a 22 her
Endymion 33 hod. 10 min. a 19 her
Terka 16 hod. 35 min. a 15 her
Major 8 hod. a 4 hry
Kodl 7 hod. 55 min. a 3 hry
Pavel 3 hod. 40 min. a 2 hry. 

Pokud by na Zatrolených hrách měl veden účet Kája, tak by se umístil za Terkou s cca odehranými 10 hodinami. Jenže tam účet nemá, tak není v seznamu jako třeba Martin. Ale ten loni hrál jen minimálně jako poslední uvedený Pavel. 

Žádné komentáře: