neděle 31. ledna 2021

Report z hraní... Architekti Západního království (29.1.2021)

Jen ve dvou jsme zahráli Architekty Západního království s rozšířením Rozkvět řemesel s Endymionem. 

Snažil jsem se, na rozdíl od Endymiona, získávat jak ozdoby tak nástroje. Za hru jsem nakoupil ozdoby celkem tři a nástroj jeden. Endymion jel na stavbu katedrály a na počestnost. Na obou těchto stupnicích vystoupal až na vrchol. Já jsem katedrálu ignoroval a na stupnice jsem příliš vysoko nevystoupal. 
Asi je potřeba se těmto dvě prvkům hry věnovat. Schválně uvidím při příštím hraní, když se budu soustředit na katedrálu, zda dosáhnu lepšího výsledku než tomu bylo nyní. 

Hra neuvěřitelně odsýpala a dohráno bylo za 55 minut. 

Konečné skóre:
1. Endymion 46 bodů (postava Bedřich)
2. Deth 37 bodů (postava Adéla).

Žádné komentáře: